Οι ιστότοποι είναι τα πιο σημαντικά κανάλια επικοινωνίας της ψηφιακής εποχής.

Εάν έχετε μια εταιρεία, υπάρχουν δεκάδες λόγοι για τους οποίους πρέπει να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο μικρών επιχειρήσεων και να αρχίσετε να προωθήσετε τις υπηρεσίες σας στο διαδίκτυο.

Σε αυτό το άρθρο, συνοψίζουμε αυτούς τους λόγους και απαριθμούμε όλα τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει ένας ιστότοπος σε μια μικρή ή μεσαία επιχείρηση.

Μια ιστοσελίδα μικρών επιχειρήσεων θα σας βοηθήσει

# 1 … Για να παρουσιάσετε την εργασία σας

Οι εταιρείες δαπανούν αρκετα χρήματα για τη δημιουργία και τη διανομή των υλικών μάρκετινγκ.

Οι μικρές επιχειρήσεις συνήθως δεν έχουν αρκετά χρήματα για να εκτυπώσουν φυλλάδια καλής ποιότητας και να τα δώσουν σε πιθανούς πελάτες.

Ο ευκολότερος και πιο οικονομικός τρόπος για την παράκαμψη αυτής της περίπλοκης διαδικασίας εκτύπωσης και διανομής είναι να φορτώσετε το φυλλάδιο στον ιστότοπό σας ή ακόμα καλύτερα να δημιουργήσετε ένα νέο mini-site που λειτουργεί ως παρουσίαση μιας σελίδας προϊόντος ή υπηρεσίας.

Εκτός από αυτά τα οφέλη, οι ιστότοποι προσφέρουν επίσης πολλές επιλογές προσαρμογής και μια μακρά λίστα μορφών περιεχομένου.

Για παράδειγμα, οι online παρουσιάσεις μπορούν να περιλαμβάνουν βίντεο και ηχογραφήσεις, ενώ τα έντυπα φυλλάδια περιορίζονται σε φωτογραφίες, γραφικά και κείμενο.

# 2 … Για να πουλήσετε τα προϊόντα σας

Aγορά ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ψηφιακές κόγχες.

Αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο επιτρέπει στις μικρές επιχειρήσεις να ξεπεράσουν τα κενά απόστασης και να προσφέρουν τα προϊόντα τους σε διεθνείς πελάτες.

Σε αντίθεση με τα κλασικά επιχειρηματικά μοντέλα λιανικού εμπορίου, το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν απαιτεί από τους επιχειρηματίες να νοικιάζουν καταστήματα ή να μισθώνουν πωλητές.

Επομένως, μειώνει δραστικά το κόστος τους και τους επιτρέπει να επανεπενδύσουν τα χρήματα που έχουν αποθηκεύσει.

Υπάρχουν χιλιάδες μικρές επιχειρήσεις λιανικής πώλησης που τρέχουν από τα γραφεία του σπιτιού και ακόμη περισσότερες εταιρείες παραγωγής που χρησιμοποιούν αποκλειστικά το μοντέλο ηλεκτρονικού εμπορίου για την πώληση των προϊόντων τους.

Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι τώρα πιο εύκολη από ποτέ.

Οι Webmasters μπορούν να δημιουργήσουν ηλεκτρονικά καταστήματα στο WordPress χρησιμοποιώντας το plugin WooCommerce.

Οι αρχάριοι του ηλεκτρονικού εμπορίου και όσοι βρίσκουν αυτό το CMS πολύ δύσκολο μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν εμπορικές λύσεις all-in-one, όπως το Shopify ή το Volusion.

Αυτές οι πλατφόρμες τους επιτρέπουν να ανεβάζουν πληροφορίες για τα προϊόντα, να καθορίζουν τις τιμές τους, να πραγματοποιούν πωλήσεις και να επικοινωνούν με τους πελάτες τους.

# 3 … Για να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ περιεχομένου

Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι το κλειδί για πολλές επιτυχημένες στρατηγικές branding.

Στην ψηφιακή εποχή, οι καταναλωτές βομβαρδίζονται με εμπορικές προσφορές.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου ανταποκρίνεται στην ανάγκη των καταναλωτών για χρήσιμες και ενδιαφέρουσες ιστορίες και, σύμφωνα με τον Jayson DeMers, αντιπροσωπεύει την καλύτερη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ μακροπρόθεσμα.

Η δημοσίευση σχετικού και ποιοτικού περιεχομένου στον ιστότοπο της εταιρείας και στο χρονοδιάγραμμα των κοινωνικών μέσων αυξάνει την εξουσιοδότηση του τομέα και βελτιώνει το SEO της σελίδας.

Το περιεχόμενο μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για τη διαφήμιση των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και για τη δημιουργία σχέσεων με άλλους ιστότοπους μικρών επιχειρήσεων, με την οικοδόμηση και την κοινή χρήση συνδέσμων.

Ορισμένα κοινωνικά δίκτυα προσφέρουν δυνατότητες blogging στους χρήστες τους.

Το Facebook εισήγαγε πρόσφατα την εφαρμογή Notes και το Tumblr είναι ένα crossover μεταξύ ενός κοινωνικού δικτύου και μιας τυπικής πλατφόρμας blogging.

Το άρθρο που δημοσιεύει σε αυτά τα δίκτυα μπορεί επίσης να ενισχύσει την προβολή της επωνυμίας της εταιρείας, αλλά με ένα τυπικό ιστολόγιο στο χώρο του ξενοδοχείου, θα έχετε πολύ καλύτερες πιθανότητες για τα οφέλη μάρκετινγκ περιεχομένου.

Φυσικά, δεν πρέπει να παραμείνετε στην κλασική μορφή blog.

Αν θέλετε να βελτιώσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου, ξεκινήστε να προσθέτετε άλλες μορφές περιεχομένου, όπως βίντεο, podcasts, infographics, φωτογραφίες κ.λπ.

# 4 … Για την παραγωγή περισσότερων εσόδων

Πολλές επιτυχημένες εταιρείες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα τους για μικρές επιχειρήσεις και τα blogs ως εναλλακτική πηγή εσόδων.

Μπορείτε να δημιουργήσετε έσοδα από τον ιστότοπό σας με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.

Αυτά είναι μερικά από τα επιχειρηματικά μοντέλα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να μετατρέψετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας σε έσοδα:

Το μάρκετινγκ θυγατρικών – χρησιμοποιεί τον ιστότοπό σας για την προώθηση των προϊόντων άλλων ανθρώπων. Κερδίζετε χρήματα από κάθε αγορά που κάνουν οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας. Το μάρκετινγκ θυγατρικών είναι ένα κλασσικό πρόγραμμα της PPC και είναι αρκετά απλό, ειδικά εάν το χρησιμοποιείτε μέσω μεγαλύτερων πλατφορμών μάρκετινγκ θυγατρικών όπως η Amazon Associates ή το Google AdSense.

Πώληση χώρου banner – μπορεί να αποφέρει σημαντικά έσοδα εάν ο ιστότοπός σας προσελκύει πολλή κίνηση. Μπορείτε να διαφημίσετε το χώρο banner απευθείας στον ιστότοπο και να περιμένετε άλλες εταιρείες να σας δώσουν μια προσφορά. Φυσικά, δεν πρέπει να δέχεστε προσφορές από τους ανταγωνιστές σας.

Μια ελκυστική ιστοσελίδα, με ένα χρήσιμο και ενδιαφέρον τμήμα blog, είναι το καλύτερο κανάλι για τη διαφήμιση των συμβουλευτικών υπηρεσιών σας.

Δημοπρατήστε την ιστοσελίδα σας – και την πουλήσετε στον καλύτερο αγοραστή. Εάν αποφασίσετε να κλείσετε την επιχείρησή σας ή να την μεταφέρετε σε άλλη ιστοσελίδα, μπορείτε εύκολα να πουλήσετε τον ιστότοπό σας στον πλειοδότη. Οι ιστότοποι με πολύ υψηλή επισκεψιμότητα μπορούν να πουληθούν για εκατομμύρια.

# 5 … Για να αυξήσετε την αξία της επιχείρησής σας

Στην Ψηφιακή Εποχή, η εμφάνιση  της ιστοσελίδας σας έχουν καταστεί κρίσιμα κριτήρια για την αξιολόγηση ολόκληρης της επιχείρησής σας.

Για παράδειγμα, εάν υποβάλετε αίτηση για δάνειο μικρής επιχείρησης, ο διαχειριστής της τράπεζας θα λάβει υπόψη τις πληροφορίες που βρίσκονται στον ιστότοπό σας και θα το συγκρίνει με άλλα επιχειρηματικά και οικονομικά δεδομένα, προτού λάβει την απόφαση.

Οι πελάτες προτιμούν εταιρείες με ελκυστικούς και εύχρηστους ιστότοπους, με εκείνους με ξεπερασμένες παρουσιάσεις ιστού ή με εκείνους που χρησιμοποιούν διαφορετικούς λογαριασμούς κοινωνικών μέσων για την προώθηση των υπηρεσιών τους.

Ο ιστότοπος σας δίνει επίσης μεγαλύτερη επιρροή.

Με ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο, μπορείτε να επηρεάσετε τις αποφάσεις των καταναλωτών και να τις σύρετε στη διοχέτευση πωλήσεων.

# 6 … Για να ενημερώσετε τους πελάτες σας

Οι ιστότοποι είναι το νούμερο ένα μέσο επικοινωνίας για τις επιχειρήσεις σήμερα.

Μπορούν να χρησιμεύσουν ως ψηφιακές διαφημίσεις, μέσω των οποίων οι επιχειρηματίες μπορούν να ενημερώνουν τους πελάτες τους για νέα προϊόντα, χαρακτηριστικά και εκπτώσεις.

Κάθε αλλαγή τιμών θα πρέπει να εμφανίζεται στις ιστοσελίδες της εταιρείας για να αποφευχθουν τυχόν παρεξηγήσεις.

Οι ιστοσελίδες του E-Shop θα πρέπει επίσης να έχουν ελκυστικές και ενημερωτικές σελίδες προϊόντων.

Αυτές οι σελίδες εμφανίζουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα.

Συχνά περιέχουν λεπτομερείς εικόνες, διάφορες πιστοποιήσεις,δηλώσεις και βίντεο προϊόντων. Ορισμένες σελίδες προϊόντων περιέχουν επίσης τις συνδέσεις με τον ιστότοπο του κατασκευαστή του προϊόντος, όπου οι επισκέπτες μπορούν να βρουν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία παραγωγής.

# 7 … Για να αποκτήσετε πελατες

Ο ιστότοπος είναι το καλύτερο εργαλείο παραγωγής πελατων

Οι επιχειρηματίες θα πρέπει να συλλέγουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των επισκεπτών, προσφέροντας σε αντάλλαγμα διάφορα διαφημιστικά πακέτα.

Αυτά τα πακέτα προώθησης πρέπει να περιλαμβάνουν κάρτες δώρων, δωρεάν ηλεκτρονικά βιβλία, δωρεάν λογισμικό, υπηρεσία ενημερωτικών δελτίων ή διάφορα άλλα κίνητρα.

Αφού δημιουργήσετε μια λίστα επαφών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε ως βάση για τις μελλοντικές στρατηγικές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Οι επιχειρηματίες μπορούν να προσαρμόσουν περαιτέρω τους καταλόγους αυτούς με τη βοήθεια προγραμμάτων και εργαλείων μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπως το MailChimp, το Monitor Campaign ή η Constant Contact.

Η συλλογή οδηγεί επίσης τους ιδιοκτήτες ιστότοπων μικρών επιχειρήσεων να εφαρμόζουν στρατηγικές επαναληπτικού μάρκετινγκ και να στοχεύουν τις αποχωρήσεις από την αγορά.

# 8 … Για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών

Παρόλο που τα κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιούνται συχνά για διαφορετικές μορφές επικοινωνίας με τους πελάτες, οι ιστότοποι της εταιρείας εξακολουθούν να είναι οι κύριοι κόμβοι εξυπηρέτησης πελατών.

Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της ιστοσελίδας θα πρέπει να ξεκινάει πολύ πριν από τη δημιουργία της πρώτης (ανθρώπινης) επαφής.

Σε αντίθεση με το Facebook και το Twitter, οι ιστότοποι μπορούν να περιέχουν σελίδες με συχνές ερωτήσεις και αντιμετώπισης προβλημάτων, οι οποίες επιτρέπουν στους πελάτες να αναζητούν τις ίδιες τις απαντήσεις.

Περιέχουν επίσης λεπτομερείς οδηγίες για την παραγγελία προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου που επιτρέπουν στους πελάτες να αγοράζουν προϊόντα χωρίς να έρχονται σε επαφή με το προσωπικό της εταιρείας.

Οι πελάτες που χρειάζονται υποστήριξη μπορούν να επικοινωνήσουν απευθείας με την υπηρεσία υποστήριξης της εταιρείας μέσω εντύπων επικοινωνίας με τον ιστότοπο.

Εάν χρησιμοποιείτε WordPress, πιθανότατα έχετε ακούσει για τη φόρμα επικοινωνίας 7.

Είναι το απλούστερο και το πιο λαμπρό plugin φόρμας επαφών, που είναι χτισμένο από μερικές προσαρμόσιμες γραμμές κώδικα HTML.

Ορισμένοι δικτυακοί τόποι επιχειρήσεων περιλαμβάνουν επίσης μια λειτουργία ζωντανής συνομιλίας, η οποία επιτρέπει στους επισκέπτες να επικοινωνούν απευθείας με τη διεύθυνση διαδικτύου, τμήμα πωλήσεων ή υποστήριξης και να λαμβάνουν απαντήσεις στα ερωτήματά τους.

# 9 … Για να επεκτείνετε την επιχείρησή σας

Οι τοπικες επιχειρήσεις έχουν τους περιορισμούς τους.

Επικεντρώνονται στις τοπικές κοινότητες και στους ανθρώπους που διέρχονται από την περιοχή.

Οι ιστότοποι μπορούν να προβληθούν από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου και εργάζονται 24 ώρες την ημέρα.

Η δυνατότητα επέκτασης της αγοράς είναι ένα από τα πιο προσοδοφόρα οφέλη, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν τους επιχειρηματίες να μετατρέψουν τις μικρές επιχειρήσεις τους σε μεγάλες εταιρικές επιχειρήσεις.

Τα νέα CMS έρχονται με μεγάλη ποικιλία χαρακτηριστικών εντοπισμού.

Αυτό σημαίνει ότι η πλοήγηση στον ιστότοπο, οι εντολές, οι προσκλήσεις για δράση και το περιεχόμενο μπορούν να μεταφραστούν αυτόματα ώστε να αντιστοιχούν στη γλώσσα του επισκέπτη και σε άλλες περιφερειακές προτιμήσεις.

# 10 … Για να αναλύσετε την επιχειρηματική σας λειτουργία

Οι ιστοσελίδες έχουν απίστευτες αναλυτικές δυνατότητες.

Ακόμη και αν χρησιμοποιείτε ένα εργαλείο οπως το  Google Analytics,  μπορείτε να μάθετε: τα πρότυπα περιήγησης των επισκεπτών σας, τα λειτουργικά συστήματα και τα ερωτήματα αναζήτησης που έχουν κάνει.

Όλα αυτά τα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προσαρμογή της πλοήγησης του ιστότοπου για να επιτευχθεί ο καλύτερος δυνατός ρυθμός μετατροπής.

Οι προηγμένες αναλύσεις βοηθούν επίσης τους επιχειρηματίες να προσαρμόζουν τα χαρακτηριστικά των προϊόντων και υπηρεσιών τους με τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών.

# 11 … Χρειάζεστε έναν ιστότοπο μικρών επιχειρήσεων;

Οι μέρες κατά τις οποίες οι καταναλωτές χρειάστηκαν να περιηγηθούν στα ογκώδη βιβλία του ΧΡΥΣΟΥ ΟΔΗΓΟΥ για να βρουν τις μικρές επιχειρήσεις της επιλογής τους , έχουν φύγει κατα πολύ και δεν θα επιστρέψουν.

Πολλοί άνθρωποι πίστευαν ότι τα κοινωνικά δίκτυα και οι πλατφόρμες τρίτων θα καθιστούσαν τελικά τις ιστοσελίδες μικρών επιχειρήσεων ξεπερασμένες και παρωχημένες.

Αλλά τα εύχρηστα CMSs ήρθαν στη διάσωση και άλλαξαν τις ιστοσελίδες σε ψηφιακές οντότητες με την υψηλότερη διαφημιστική σημασία.

Σήμερα, τόσο οι μεγαλύτερες εταιρικές οντότητες όσο και οι επιχειρήσεις ενός ατόμου πρέπει να εκμεταλλεύονται τις μεγάλες ιστοσελίδες για να προσελκύσουν τους καταναλωτές για να τους κρατήσουν πιστούς και αφοσιωμένους.

Αν θέλετε να συζητήσετε πώς μπορούμε να αναπτύξουμε τον ιστότοπό σας, στείλτε μας email στη διεύθυνση:  Info@netkappa.gr