Τι είναι off-site SEO;
Το off-site SEO (που ονομάζεται επίσης off-page SEO) αναφέρεται σε ενέργειες που πραγματοποιούνται εκτός της δικής σας ιστοσελίδας για να επηρεάσουν τις βαθμολογίες σας στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERPs).
Η βελτιστοποίηση των παραγόντων κατάταξης εκτός του χώρου περιλαμβάνει τη βελτίωση της μηχανής αναζήτησης και της αντίληψης των χρηστών σχετικά με τη δημοτικότητα, τη συνάφεια, την αξιοπιστία και την εξουσία. Αυτό επιτυγχάνεται από άλλες αξιόπιστες τοποθεσίες στο Διαδίκτυο (σελίδες, ιστότοποι, άτομα κ.λπ.) που συνδέουν ή προωθούν τον ιστότοπό σας και αποτελεσματικά “εγγυώνται” την ποιότητα του περιεχομένου σας.
Γιατί έχει σημασία το off-site SEO;
Ενώ οι αλγόριθμοι αναζήτησης και οι παράγοντες κατάταξης αλλάζουν διαρκώς, η γενική συναίνεση μέσα στην κοινότητα SEO είναι ότι η συνάφεια, η αξιοπιστία και η αρχή ότι η αποτελεσμα off-site SEO παρέχει έναν ιστότοπο εξακολουθεί να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ικανότητα της σελίδας να κατατάσσεται.
Off-site θέματα SEO
Παρόλο που δεν γνωρίζουμε τον πλήρη αλγόριθμο που χρησιμοποιεί η Google για την ταξινόμηση περιεχομένου, τα δεδομένα από τη μελέτη Factors Ranking Factoring της μηχανής αναζήτησης δείχνουν ότι οι παράγοντες που σχετίζονται με SEO εκτός του χώρου ενδέχεται να μεταφέρουν περισσότερο από το 50% του βάρους της κατάταξης.
Σύνδεσμοι και off-site SEO
Η οικοδόμηση backlinks βρίσκεται στην καρδιά του off-site SEO. Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν αναστροφές ως ενδείξεις για την ποιότητα του περιεχομένου που συνδέεται με το περιεχόμενο, οπότε ένας ιστότοπος με πολλά backlinks υψηλής αξίας συνήθως θα κατατάσσεται καλύτερα από έναν κατά τα άλλα ίσο ιστότοπο με λιγότερους backlinks.
Υπάρχουν τρεις κύριοι τύποι συνδέσεων, που καθορίζονται από τον τρόπο με τον οποίο κερδίστηκαν: φυσικοί σύνδεσμοι, χέρι χτισμένοι σύνδεσμοι ή αυτο-δημιουργημένοι σύνδεσμοι.
Οι φυσικοί σύνδεσμοι παρέχονται από το γραφείο χωρίς καμία ενέργεια εκ μέρους κάποιου κατόχου της σελίδας. Για παράδειγμα, ένας blogger για τρόφιμα που προσθέτει έναν σύνδεσμο σε μια ανάρτηση που δείχνει προς τα αγαπημένα αγροκτήματα παραγωγής είναι ένας φυσικός σύνδεσμος.
Χειροκίνητα χτισμένες συνδέσεις αποκτώνται μέσω εσκεμμένων δραστηριοτήτων οικοδόμησης συνδέσμων. Αυτό περιλαμβάνει τα πράγματα όπως η προσέλκυση πελατών για τη σύνδεση με τον ιστότοπό σας ή ζητώντας από τους συμμετέχοντες να μοιράζονται το περιεχόμενο σας.
Οι αυτόνομες συνδέσεις δημιουργούνται από πρακτικές όπως η προσθήκη ενός backlink σε έναν ηλεκτρονικό κατάλογο, ένα φόρουμ, μια υπογραφή σχόλιου blog ή ένα δελτίο τύπου με βελτιστοποιημένο κείμενο αγκυροβόλησης. Ορισμένες τακτικές οικοδόμησης συνδέσμων που έχουν δημιουργηθεί από μόνα τους έχουν την τάση να δημιουργούν SEO μαύρο καπέλο και είναι επικίνδυνες από τις μηχανές αναζήτησης, γι ‘αυτό ακολουθήστε ελαφρά εδώ.
Ανεξάρτητα από το πώς αποκτήθηκαν οι σύνδεσμοι, εκείνοι που προσφέρουν τη μεγαλύτερη συμβολή στις προσπάθειες SEO είναι γενικά εκείνοι που περνούν τα περισσότερα κεφάλαια. Υπάρχουν πολλά μηνύματα που συμβάλλουν θετικά στην επιτυχία των μετοχών, όπως:
Η δημοτικότητα του δικτυακού τόπου
Πόσο συσχετισμένο είναι το θέμα του συνδέσμου με τον ιστότοπο με τον οποίο συνδέεται
- Η “φρεσκάδα” του συνδέσμου
- Το κείμενο αγκύρωσης που χρησιμοποιείται στον ιστότοπο σύνδεσης
- Την αξιοπιστία του ιστοτόπου σύνδεσης
- Ο αριθμός άλλων συνδέσμων στη σελίδα σύνδεσης
- Αρχή του τομέα σύνδεσης και της σελίδας
- Σύνδεσμοι που δεν σχετίζονται με συνδέσμους εκτός του ιστότοπου
Ενώ κερδίζετε συνδέσμους από εξωτερικούς ιστότοπους είναι η πιο συχνά χρησιμοποιούμενη στρατηγική off-site SEO, σχεδόν οποιαδήποτε δραστηριότητα που α) συμβαίνει εκτός της δικής σας ιστοσελίδας και β) συμβάλλει στη βελτίωση της κατάταξης κατάταξης αναζήτησης θα μπορούσε να θεωρηθεί ως “off-site SEO. ” Αυτά περιλαμβάνουν τα εξής:
- Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων
- Blogging των επισκεπτών
- Συνδεδεμένες και μη συνδεδεμένες μάρκες αναφέρουν
- Μάρκετινγκ επιρροής
Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το καθαρό αποτέλεσμα κάθε μιας από αυτές τις δραστηριότητες είναι να δημιουργηθεί κάπως μια αναφορά στον ιστότοπό σας από άλλο μέρος του ιστού – είτε αυτή είναι μια σύνδεση, μια αναφορά της μάρκας ή του ιστότοπού σας ή διαφορετικα.
Έτσι, η έννοια της αληθινά “εκτός σύνδεσης” off-site SEO είναι στην πραγματικότητα ένα κομμάτι μιας misnomer!
Μια σημείωση σχετικά με την τοπική off-site SEO:
Off-site SEO βασίζεται στην ανθρώπινη συμπεριφορά (δηλαδή, ότι οι άνθρωποι μόνο αναφορά και να μοιράζονται περιεχόμενο που τους αρέσει). Ως εκ τούτου, ισχύει τόσο για οργανικά όσο και για τοπικά SEO. Ακόμη και σε μια επιχείρηση από τούβλα και κονίαμα, τα προϊόντα υψηλής ποιότητας αποκτούν πολλές παραπομπές από τους πελάτες της τρέχουσας κατάστασης – το ισοδύναμο προσωπικό του SEO off-site.
Πώς να κάνετε off-site SEO
Σε υψηλό επίπεδο, η βελτίωση του “off-site SEO” ενός δικτυακού τόπου συνεπάγεται τη βελτίωση της μηχανής αναζήτησης και της αντίληψης του χρήστη για την ποιότητα ενός χώρου. Αυτό συμβαίνει με τη λήψη συνδέσμων από άλλους ιστότοπους (ειδικά εκείνους που είναι ευυπόληπτοι και αξιόπιστοι), αναφορές της μάρκας σας, μερίδια του περιεχομένου σας και “ψήφοι εμπιστοσύνης” από πηγές εκτός της δικής σας ιστοσελίδας.
Όλα αυτά τα στοιχεία συνδέονται με την ίδια βασική ιδέα: δημιουργώντας μια καλή εμπειρία χρήστη. Όσο πιο χρήσιμη είναι μια σελίδα (τόσο από τεχνική όσο και από μη τεχνική άποψη), τόσο καλύτερη είναι η βελτιστοποίηση στις επιτόπιες σελίδες.
Αν θέλετε να συζητήσετε πώς μπορούμε να βελτιστοποίησoυμε τον ιστότοπό σας, στείλτε μας email στη διεύθυνση: info@netkappa.gr