Στον κόσμο του blogging, υπάρχουν διαφορετικά είδη blogs για την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων. Εάν αποφασίσατε να ξεκινήσετε ένα blog, αλλά δεν είστε βέβαιοι για το τι θέμα θέλετε να έχει το blog σας, τότε μπορεί να σας βοηθήσει το να προσδιορίσετε τι τύπος blogger θέλετε να γίνετε.

Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε τους διάφορους τύπους blogs και bloggers που υπάρχουν και πως ο καθένας μπορεί να καταφέρει να πετύχει στον κόσμο του blogging.

1. Προσωπικά Blogs

Όταν το blogging ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του ’90, ο πρώτος τύπος blogger που εμφανίστηκε ήταν ο blogger που διατηρούσε online ημερολόγιο. Πρόκειται για ανθρώπους που ήθελαν να διατηρήσουν ένα καθημερινό ηλεκτρονικό περιοδικό για να μοιραστούν τις εμπειρίες, τα συναισθήματα και τις εσωτερικές σκέψεις τους με ένα ακροατήριο. Για αυτού του είδους blogger, δεν υπήρχαν κανόνες που έπρεπε να ακολουθήσει ή θέματα που έπρεπε να τηρηθούν. Τα blogs τους ήταν οι ανοιχτές σελίδες των ημερολογίων τους που εισήχθησαν μέσω επεξεργαστή κειμένου και δημοσιεύθηκαν σε απλές σελίδες HTML.

Επιτυχημένο προσωπικό blog

  • Παράδειγμα ενός καλού προσωπικού blog:

Ο Uwe Karstädt γράφει για θέματα υγείας, εντερικής υγειας, θερμοθεραπείας κ.α

2. Επιχειρηματικά Blogs

Αυτοί οι bloggers είναι εκείνοι που κάνουν blog για την επιχείρηση τους. Το blog θα μπορούσε να είναι είτε για μια δικιά τους επιχείρηση ή για την εταιρεία για την οποία εργάζονται. Ο στόχος αυτού του blogger είναι να κερδίσει περισσότερη διαφήμιση, περισσότερη προσέλκυση και τελικά περισσότερους πελάτες για την επιχείρηση. Σε αντίθεση με τον προσωπικό blogger, η γραφή του είναι λιγότερο επικεντρωμένη στον εαυτό του και πιο επικεντρωμένη στις επιχειρήσεις και τη βιομηχανία του.

Ένας τέτοιου είδους blogger θα γράψει για θέματα που θα προσελκύσουν τους ιδανικούς για τη επιχείρηση πελάτες. Για παράδειγμα, οι υπάλληλοι μιας εταιρείας εκτυπώσεων θα γράψουν στο blog περιεχόμενο που να απευθύνεται σε άλλους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που είναι στην αγορά επαγγελματικών καρτών, φυλλαδίων και άλλων υπηρεσιών εκτύπωσης. Οι αναρτήσεις του blog θα καλύπτουν θέματα όπως “Πώς να σχεδιάσετε μια μεγάλη επαγγελματική κάρτα”, “Τυπογραφία 101”, και “Δημιουργώντας ένα φυλλάδιο που ενισχύει την επιχείρησή σας”.

Επιτυχημένο επιχειρηματικό blog

Η επιτυχία ενός επιχειρηματικού blog είναι να προσελκύσει αναγνώστες που τελικά θα εγγραφούν στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του, θα υποβάλουν μια υπόδειξη ή θα κάνουν μια αγορά. Ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσετε μια κοινότητα για ένα επιχειρηματικό blog είναι να εντοπίσετε άτομα που είναι πιο πιθανό να γίνουν πελάτες της επιχείρησης σας και να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα τους φαινόταν ενδιαφέρον. Στη συνέχεια βεβαιωθείτε ότι κάθε κομμάτι του περιεχομένου οδηγεί αυτούς τους ανθρώπους να θέλουν να μάθουν περισσότερα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

3. Επαγγελματικά Blogs

Οι επαγγελματίες μπλόγκερ είναι εκείνοι που κάνουν blog για να κάνουν χρήματα online. Με άλλα λόγια, ο στόχος της σταδιοδρομίας τους είναι να κερδίσουν μισθό μέσω των προσπαθειών τους στο blogging. Οι επαγγελματίες μπλόγκερ τείνουν να χρησιμοποιούν μια ποικιλία στρατηγικών δημιουργίας εσόδων για την επίτευξη αυτού του στόχου, συμπεριλαμβανομένης της πώλησης διαφημίσεων προβολής, δημιουργίας πληροφοριών και ψηφιακών προϊόντων, προώθησης προϊόντων άλλων ανθρώπων για προμήθεια και παρόμοιες.

Οι επαγγελματίες μπλόγκερ τείνουν είτε να επικεντρωθούν σε ένα blog ή σε πολλά blog ειδήσεων για να δημιουργήσουν έσοδα. Κάθε blog θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα να προσελκύσει ένα μεγάλο ακροατήριο, να παράγει πολλή κίνηση και να είναι κατάλληλη για διαφημιστές και πωλήσεις προϊόντων.

Επιτυχημένο επαγγελματικό ιστολόγιο

Η επιτυχία ενός επαγγελματία blogger εξαρτάται από τους στόχους της δημιουργίας εσόδων. Όσοι επιθυμούν να κερδίσουν χρήματα μέσω της διαφήμισης θα χρειαστούν πολλή κίνηση από ένα κοινό που ενδιαφέρεται για ένα συγκεκριμένο θέμα. Για παράδειγμα, ένα δημοφιλές blog προσωπικής χρηματοδότησης θα προσελκύσει πιθανώς ένα ακροατήριο που οι διαφημιστές από εταιρείες αποταμίευσης συνταξιοδότησης, τράπεζες και παρόμοιες επιχειρήσεις θα ήθελαν να μπροστά. Εκτός από τη διαφήμιση, ο blogger προσωπικής χρηματοδότησης θα μπορούσε επίσης να δημιουργήσει έσοδα από τη δημιουργία της πορείας του για προσωπική χρηματοδότηση ή να γίνει συνεργάτης για άλλους που έχουν μαθήματα προσωπικής χρηματοδότησης.

4. Εξειδικευμένα blogs

Αντί απλώς εστιάζοντας σε ευρέα θέματα, τα εξειδικευμένα blogs είναι πολύ συγκεκριμένα! Ορισμένες από τις ιδέες του ιστορικού εξειδικευμένων θέσεων μπορεί να είναι το blogging για τρόφιμα, προγράμματα κατάρτισης με το δικό σας βάρος, γράφοντας ποιήματα, καθώς και γαλλικούς λάτρεις του μπουλντόγκ. Ναι, μπορεί να είναι τόσο συγκεκριμένο!

Με ένα blog εξειδικευμένο, μπορείτε να εστιάσετε περισσότερο σε ένα συγκεκριμένο θέμα κάνοντας έτσι την έρευνα αρκετά εύκολη. Είναι πιο εύκολο να εντοπίσετε τις δυνάμεις και τις αδυναμίες αυτής της εξειδικευμένης θέσης και να γράψετε για πράγματα που γνωρίζετε καλύτερα. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτό το ιστολόγιο και να αλλάξετε το πάθος σας σε μια μικρή προσωπική επιχείρηση.

Επιτυχής blog ειδήσεων

Είναι σημαντικό να επιλέξετε το θέμα που απευθύνεται σε εσάς και σε αυτό που είστε παθιασμένοι. Επιδιώξτε την επιτυχία, την ευτυχία, την ασφάλεια και την αναγνώριση. Επιλέγοντας την εξειδικευμένη θέση σας και έχοντας την άποψή σας, θα είστε σε θέση να τοποθετήσετε και να διαφοροποιήσετε το ιστολόγιό σας από άλλα ιστολόγια εξειδικευμένων θέσεων. Από την άλλη πλευρά, είναι επίσης σημαντικό να προσδιορίσετε το μέγεθος της θέσης. Ακόμα κι αν πιστεύετε ότι έχετε μια λαμπρή ιδέα blog, θα ήταν δύσκολο να πετύχετε εάν η εξειδικευμένη αγορά σας δεν προσελκύει αρκετούς ανθρώπους. Δεν θέλετε η θέση σας να είναι πολύ μικρή ή πολύ μεγάλη.

Παράδειγμα ενός καλού ιστορικού θέσεων:

Το blog του Jamie Oliver με ενδιαφέρουσες συνταγές τροφίμων και ιδέες μαγειρικής.
Μερικά δημοφιλή ιστολόγια θέσεων:
Lifestyle blog

Αν και μια αυστηρά καθορισμένη θέση, ένα blog του τρόπου ζωής σας επιτρέπει να αντιμετωπίσετε δεκάδες θέματα. Αυτός είναι ένας πραγματικά αποτελεσματικός τρόπος συσσώρευσης μιας βάσης συνεργατών και αύξησης της κυκλοφορίας σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Αρχική σελίδα διακόσμησης

Οι άνθρωποι αγαπούν να μαθαίνουν για όλα αυτά τα μικρά έργα που μπορούν να αναλάβουν από μόνοι τους στα σπίτια τους. Αυτός είναι ο λόγος για τον DIY home decor blogs έγινε πολύ δημοφιλής. Τα θέματα που καλύπτουν το φάσμα από διακοσμήσεις τοίχων μέχρι επί παραγγελία φωτιστικά.

Ιστολόγιο υγείας

Blogging για την υγεία έχει γίνει εξαιρετικά δημοφιλής τελευταία. Ο ανταγωνισμός σε αυτή την θέση είναι πολύ σκληρός, αλλά δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορέσετε να πετύχετε. Υπάρχει πολύ περιθώριο για πολύτιμες πληροφορίες, συμβουλές, συμβουλές και υποστήριξη.

Ιστολόγιο για γονείς

Η γονική μέριμνα είναι μια πολύ δημοφιλής θέση που είναι επίσης κατάλληλη για bloggers αρχάριων. Υπάρχουν πολλά θέματα που πρέπει να καλύπτονται και, μακροπρόθεσμα, η δημιουργία εσόδων δεν αποτελεί πρόβλημα, δεδομένου ότι υπάρχουν δεκάδες προϊόντα σχεδιασμένα για γονείς και παιδιά.

Ράψιμο blog

Ποιος θα πίστευε ότι υπάρχει ένα τεράστιο ακροατήριο εκεί έξω που περιμένει το περιεχόμενο για το πλέξιμο και το ράψιμο, σωστά; Craft blogging έχει γίνει ένα τεράστιο πράγμα και η εξειδίκευση ράψιμο είναι ένα πολύ δημοφιλές.

Θρησκευτικό ιστολόγιο

Τα θρησκευτικά blogs είναι επίσης πολύ δημοφιλή. Αυτό είναι όπου οι άνθρωποι μπορούν να βρουν λόγια σοφίας και να συνδεθούν σε ένα ουσιαστικό επίπεδο. Υπάρχουν πολλά θρησκευτικά blogs εκεί έξω.

5. Αντίστροφα ιστολόγια

Τα ανεπιθύμητα ή τα φιλοξενούμενα ιστολόγια φιλοξενουμένων είναι ένα μοναδικό αλλά σύγχρονο είδος blog. Αντί του δημιουργού του περιεχομένου, το περιεχόμενο παρέχεται από το κοινό. Ένα αντίστροφο blog έχει μια ομάδα που συντονίζει τις θέσεις, αποτρέπει τις δυσάρεστες αλληλεπιδράσεις και προωθεί αργά θέματα για μεγαλύτερη διαδραστικότητα. Παρά το γεγονός ότι το φιλοξενούμενο blog φιλοξενεί ως επί το πλείστον περιεχόμενο από τους φιλοξενούμενους συγγραφείς, ο ιδιοκτήτης θα πρέπει επίσης να γράψει θέσεις του δικού του / της. Λάβετε υπόψη ότι διάφοροι τύποι bloggers μοιράζονται διαφορετικές ιδέες όταν πρόκειται για blogging.

Στην πραγματικότητα, κάθε blogger θα πρέπει να ψάχνει για blogs στον τομέα τους, όπου αυτός ή αυτή μπορεί να γίνει επισκέπτης blogger. Θα σας βοηθούσε να προσελκύσετε επισκέπτες στο ιστολόγιό σας και κάποιοι αναγνώστες του ιστολογίου του κεντρικού υπολογιστή μπορούν να γίνουν οι οπαδοί σας.

Επιτυχής αναστροφή ιστολογίου

Το κόλπο εδώ θα ήταν πώς προσελκύετε διάφορους συγγραφείς που έχουν ήδη μια φήμη στο διαδίκτυο και στις περισσότερες περιπτώσεις θα σας βοηθούσαν να προωθήσετε το ιστολόγιό σας, μοιράζοντας κομμάτια περιεχομένου που έχουν αναρτήσει με το κοινό τους, συνήθως στα κοινωνικά μέσα. Από το τέλος, θα πρέπει να έχετε ένα καλό σχέδιο μετριοπάθειας για να μπορείτε να προβάλλετε καθημερινά περιεχόμενο από τους επισκέπτες.

6. Blogs θυγατρικών

Οι bloggers θυγατρικών είναι εκείνοι που κάνουν το blog να δημιουργούν προμήθειες μάρκετινγκ θυγατρικών. Αντί να δημιουργούν τα δικά τους προϊόντα, γράφουν αναρτήσεις blog που αναθεωρούν προϊόντα από άλλους. Ο στόχος είναι να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να αγοράζουν αυτά τα προϊόντα χρησιμοποιώντας το σύνδεσμο θυγατρικών του blogger, επιτρέποντας στον blogger να κερδίσει μια προμήθεια όπως καθορίζεται από τον δημιουργό του προϊόντος.

Ένας συνεργάτης blogger συνήθως γράφει δημοσιεύσεις αναθεώρησης στα προϊόντα θυγατρικών. Κάποιοι θα γράψουν πολλές κριτικές σε έναν ιστότοπο, ενώ άλλοι θα δημιουργήσουν ιστότοπους αφιερωμένους στην προώθηση ενός συγκεκριμένου προϊόντος θυγατρικών. Το SEO είναι ένα σημαντικό μέρος της διαδικασίας, καθώς ένας blogger θυγατρικών χρειάζεται τις κριτικές τους για να κατατάσσονται πρώτα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Επιτυχημένο ιστολόγιο θυγατρικών

Η επιτυχία για έναν συνεργάτη blogger εξασφαλίζει ότι τα προϊόντα θυγατρικών τους αναθεωρούνται από αυτούς που είναι πιθανό να αγοράσουν αυτά τα προϊόντα. Επίσης, εργάζονται για την οικοδόμηση ενός εκτεταμένου καταλόγου αλληλογραφίας για την προώθηση των εγκαινίων θυγατρικών προϊόντων με αποκλειστικούς συνδρομητές. Μερικοί έμποροι θυγατρικών θα σας πουν ότι η λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους είναι η κύρια πηγή των εσόδων τους.

7. ΜΜΕ blogs

Τα blogs των μέσων ενημέρωσης ορίζονται από το περιεχόμενο που παράγουν. Αν σας αρέσει το blogging βίντεο, τότε είστε vlogger. Εάν επεξεργαστείτε περιεχόμενο από άλλους ιστότοπους, έχετε ένα linklog. Αν δημοσιεύετε φωτογραφίες ή σκίτσα τέχνης στο ιστολόγιό σας, φιλοξενείτε ένα blog φωτογραφιών ή ένα blog τέχνης.

Αυτός ο τύπος blog είναι δημοφιλής μεταξύ των ανθρώπων σε διάφορους τομείς. Το νεότερο πλήθος καταγράφει το gameplay του βίντεο και το μοιράζεται με ανθρώπους που ενδιαφέρονται για αυτό το παιχνίδι. Οι φωτογράφοι μπορούν να μοιράζονται τους τόνους των εικόνων που έκαναν στο τελευταίο ταξίδι. Τα άτομα που εκτελούν podcast μπορούν να δημοσιεύσουν αρχεία ήχου του τελευταίου επεισοδίου που έχουν καταγραφεί.

Επιτυχής ιστολόγιο πολυμέσων

Ένας από τους σημαντικούς παράγοντες εδώ θα ήταν η επιλογή της πλατφόρμας blogging που θα ταιριάζει στις ανάγκες σας. Και ίσως να βρεθεί ο πάροχος φιλοξενίας ιστοσελίδων που θα σας επέτρεπε να αποθηκεύετε αρχεία μεγαλύτερου μεγέθους χωρίς να χρεώνεστε μια περιουσία.

8. Ελεύθεροι bloggers

Οι ανεξάρτητοι ιστολόγοι είναι αυτοί που πληρώνονται για την παροχή υπηρεσιών, π.χ. γράφοντας περιεχόμενο για άλλες επιχειρήσεις. Αν ψάχνετε για έναν τρόπο να πληρώσετε για το γράψιμο ως υπηρεσία και να έχετε εμπειρία στο blogging, το freelance blogging είναι ο τρόπος να πάτε.

Οι ανεξάρτητοι bloggers καλύπτουν θέματα που παρέχονται από τους πελάτες τους. Μερικοί εμπορεύονται τους εαυτούς τους ως εμπειρογνώμονες σε μια συγκεκριμένη βιομηχανία ή θέση, ενώ άλλοι αυτοαποκαλούνται ως γενικοί συγγραφείς που μπορούν να καλύψουν οτιδήποτε με μια μικρή έρευνα. Οι εμπειρογνώμονες σε μια συγκεκριμένη βιομηχανία ή θέση τείνουν να είναι σε θέση να χρεώνουν περισσότερο από τους γενικούς συγγραφείς.

Επιτυχής blogger ανεξάρτητος

Η επιτυχία για έναν ανεξάρτητο blogger είναι να οικοδομήσουμε ένα χαρτοφυλάκιο που να τα καθιστά ελκυστικά για τους επιχειρηματίες και τις επιχειρήσεις που χρειάζονται ποιοτικό περιεχόμενο γραμμένο για το blog της εταιρείας τους. Με εξαίρεση τους ghostwriters, οι ανεξάρτητοι bloggers μπορούν να χρησιμοποιήσουν το έργο τους για άλλους πελάτες ως εφαλτήριο για να αποκτήσουν νέους πελάτες. Καθώς γίνονται όλο και πιο απαιτητικές, οι ανεξάρτητοι bloggers μπορούν να πάρουν μεγαλύτερες συμβάσεις και να κερδίσουν τα προς το ζην ως ελεύθεροι επαγγελματίες.

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε το δικό σας blog;

Για να δημιουργήσετε το προσωπικό σας blog μπορεί να γίνει τόσο γρήγορα. Όταν επιλέγετε ένα όνομα για το blog σας και μια πλατφόρμα blogging (WordPress) θα πρέπει να επιλέξετε έναν πάροχο φιλοξενίας ιστοσελίδων. Για όλους τους νέους bloggers, συνιστούμε να επικοινωνήσουν μαζί μας.